Indiska

en vanlig dag!
Finfina skor från indiska, och superbilliga ochså. jag tror de ligger på 100-150 kronor någonstans, det står hundra
på hemsidan men en kompis till moi sa att de var på rea...
Jag ser verkligen fram emot GG ikväll. läste på femmans hemsida att blair kommer upptäcka en till hemlighet hos serena som hon inte uppskattar. Vad kan det vara måntro??
Och imorgon är shopping, jag har några saker att köpa å jag har suttit ett tag nu och försökt skriva en lista men det går inte så bra faktiskt. de grejer som jag iallfall kommit på är födelsedagspresent och ny mascara sen får jag väl se....//Starsky

Kommentarer
Postat av: weirdo

jag älskar ochså gosspi girl, visst var det bli spännande...

2008-02-13 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback