Muffins

Heej! Nu var det lange sedan som jag skrev nagot i bloggen, jag har namligen varit pa mitt landstalle och jag ar jatte ledsen att det var sa lenge sedan jag skrev.
Jag kom hem igar for att vara med min akompisar lite grann. Vi akte in till stan och fikade. Vi fikade pa muffins fabriken pa soder. Det var nagot som min kompis pratade om sa vi akte dit. Det var jatte kul och sjukt gott! Jag tog en lyx choklad muffins, det fanns manga andra att valja mellan! Det ligger pa Götgatan 99.
http://www.muffinsfabriken.se/





Snart borjar skolan igen sa jag maste ivag nu for att leta efter en bra almanackasom jag kan anvanda i ar! Jag far se om jag hittar nagot som jag tycker om...
Ha det bra sa lange!!

//Hutch♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback