Film av Vänner!

Min absoluta favorit serie är Vänner, jag har alla avsnitt och kan se dem om och om igen. Det är en sådan hälig grupp, alla är helt underbara tillsammans i Vänner! 
Nu ska det kanske bli en film!! Snacka om att jag kommer att se den direkt!!!



Friends fans all over the world will be overjoyed to learn that Courtney Cox, Jennifer Aniston ,David Schwimmer, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc and Matthew Perrty will reprise their roles in a Friends movie. According to reports the actors were inspired by the success of the Sex and the City movie that was such a success.  Jennifer Aniston was the one who was dragging her feet and didn't want to do a movie at first but has now changed her mind. We really hope these reports are true! Source: Daily Mail.



//Hutch ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: Ja visst är de, jag blir hel crazy av alla serier man ska hinna med att se x)

Postat av: glitterandbling

älskar också vänner :D

2008-08-12 @ 19:37:34
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: Lukassonja

Very informative...God Bless

2010-02-17 @ 13:41:56
URL: http://lukassonja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback