seg som en sengångare

Hallihallå

Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag men har varit mkt upptagen med viktiga saker som gymnastiktävling,shopping,tv ... ni vet!!

Jaja, nu är snyggaste kvinnan i världen utnämd och det är den inte helt okända flickan Drew Barrymore som fått den prestigefillda titeln av världens snyggaste, jag tycker det är bra att hon får det eftersom hon kanske inte är snyggast men hon är ju jättesöt, duktig och verkar trevlig. kul att man slipper höre de gamla vanliga namnen som Angelina och dom. Nepp jag röstar på Drew!

Dagens låt:Justin timberlake, Losing my way, härliga tider

Dagens vill ha objekt: Fångad av en Sony Ericsson vind






Dagens citat:"När jag sa att jag hade två saker som varit till hjälp i min karriär menade jag min hjärna och min ödmjukhet" Madonna


Kommentarer
Postat av: Georgyvonne

Very Good! I love it.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback