Kollar du pa Lets Dance?

Tobbe & AnnikaErica & Daniel
Martin & CeciliaLasse & Ann



For ett tag sen borjade jag kolla pa Lets Dance som gar pa TV4 pa Fredagar, det ar jatte kul att kolla pa och se hur bra dom ar pa att dansa.
Nu ar det bara 4 par kvar som tavlar: Tobbe & Annika, Erica & Daniel, Martin & Cecilia, Ann & Lasse.
Av dom som ar kvar ar Tobbe & Annika och Martin & Cecilia mina favoriter. Dom ar sa bra pa att dansa!!!
Det var lite trakigt att Anna &Tobias, Ebba & Jonathan akte ut innan Ann & Lasse, for jag tycker att dom tva paren ar barte an Ann och Lasse. Jag laste nagra komentarer fran folk pa hem sidan och det var nagon som hade skrivit att det inte spelar nagon roll om paren ar bra pa att dansa... och att Ann och Lasse ar roliga och att man ska rosta pa dom for det. Den som vinner Lets Dance maste ju kunnan dansa!!!
Men vi far se vad som hander....
//Hutch ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback