Allmänt...



Hejhej
Jag hoppas att alla hart sett de har asroliga knapparna man kan få skriva ut gratis på aftonbladet.se
Allt ståhej är om att Lasse vill åka ur serien och typ kantar sig för att få åka ut!
Jag tänker iallafall skriva ut jag tycker de är jättesöta!


Jag har just fått reda på vårens största accesoarer
Det är tamtaradam...
1solglasögon
2stora armband
Jag tänker satsa på ett par budgetbågar från gina tricot eftersom jag alltis slarvar bort solisar, dom på gina kostar ca 129:- och på h&m ca 59:-
Stora armband finns det massor av på H&M säeskilt divided...Kolla förresten in deras nya tema "beuty and the geek" urgulligt!+snart kommer nya madinnakollektionen!
Ha det bra//starsky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback