Love

Leopard Print And Cherry NecklaceEnamel Strawberry Hoop (+)Mikey Set Stone Apple Pendant NecklaceMikey Set Stone Cherry T Bar NecklaceMikey Crystal Crown Ring

Valentines day!!
Hej alla därute, snart är det ju alla hjärtans dag och då ska man väl unna sig själv något eller hur?
Jag själv fastnade helt för de här smyckena från asos.com Smyckena kostar från 8 euro till 25. Min favorit är hänget med körsbär och leopard! Gulligt. Jordgubbarna är inte helt fel heller!

Så vad står på modelistan i vår??
Här nedan följer en lista på vad du behöver för att bli spring chic!ha det bra//starsky
-En klänning, det är superinne i vår
-något mönstrat plagg, gärna klänning eller tröja
-en trenchcoat, jag fyndar min på H&M
-en smal siluett, inte plagg på plagg(so last season;P)
-kvinnligt
-stor handväska, fortfarande inne halleluja
-små ballerina skor

Kommentarer
Postat av: Abdullahelizabeth

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback