HURRA!

Hurra!
Äntligen börjar den slaskiga lite halvgrå med eventuella gula fläckar snön masa sig ut ur våra liv!
Jag kan inte vänta tills man äntligen får börja ha snygga t- shirts, ballerina(inte stora kängor)skor, shoppa på stan iklädd kjol och tröja! men missförstå mig inte nu, jag är ochså en vintermänniska. Förutom att jag tycker det är mysigt är jag även en fanatisk skidåkare. Vi åker skidor typ hela tiden, jag älskar det. Snart är det ju sportlov och allt! 

Halleluja, men just nu sitter jag och klurar på vilket gymnasium jag ska välja. Så himla svårt. Man vill ju ta något seriöst men ändå ha kul. I slutändan kommer det att bli seriöst jag lovar!

Har ni förresten hört att Madonna skafortsätta att designa för H&M, enligt Madonna tyckte hon om det så mycket att hon ville göra det igen. Förra kollektionen var väl egentligen ingen hit. Inte om man tänker på Viktor och Rolf där gamla tanter på sextio låg på marken och slogs om tre storlekar för små plagg. Lite kunffar och buffar kanske det var men jag ser fortfarande några tracksuits hänga där längst bak i H&M butiken. Bara om någon skulle få ett infall av galenskap och köpa Madonnas halvute kollektion som släpptes för ett halvår sen. Den nya kollektionen består av 30 plagg och 10 accesoarer och ska släppas nån gång i mars 2007. Här är några bilder, trenchcoaten är snygg tycker jag!//starsky
30542-33230542-331

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback