Hej alla

Hej alla därute!
Visst är det tråkigt med all snö därute! Jag hade mina stövlar idag och de blev typ nästan föstörda av all den snömodd som härskar ute på våra gator. Desto roligare är att Jag var på H&M för några dagar sen och gjorde ett par riktiga fynd!. Ni vet sån där a-formad klänning som är så söt? I alla fall, en brun sån och sen en jättesöt topp. Trekvartsärmad med sidenband underbysten!asfin!! en sak som jag saknar dock, det finns en jättesöt t-shirt i H&Ms nya kollektion. Har sett den i rosa och grön. Den ribbad och har spets i urringningen. Om det är nån som sett var man kan köpa en får den jättegärna skriva och säga var den hitta: Så kan jag gå och köpa en grön!! Lillys klänning är verkligen underbar!

avslutar med en härlig bild på lostgänget som by the way är tillbaks i rutan den 7februari:ÄNTLIGEN! Vi har saknat er! //starsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback