Gott nytt år 2007!!!

Hallihallå!
Nu när julen är över är det dax att börja bestämma sig för vilka löften man ska bryta i år.... eller så kan man ge sig hän åt den enorma mellandagsrean som härskar i vårt land just nu. Jag har gett mig tid till båda. Igår var jag och min syster inne i stan och shoppade lite grann. Vi nästan hängde på låset till en del butiker. Min skor är nog helt utnötta från vandringen igår... Den bästa mellandagsrean har utan tvekan Debenhams. Mina bästa fynd därifrån var ett par Pilgrimsörhängen,54:- och tre stycken Ipod nano skal 125:-. Vid pilgrimsdisken var det helt galet... vi fick stå i kö en halvtimme för att få köpa våra små örhängen. Jag fick också tag på några söta och billiga tröjor från Gina Tricot och H&M´. Allt som allt. Men så var det, det där med nyårslöften. Ska jag slösa mindre pengar på shopping(neeej), inte äta godis på ett år, sluta prenumerera på tidningen glamour?
Nej jag betsämde mig kort pch gott för att sluta bit på naglarna och börja spara till en laptop. Visserligen kommer det väl sluta med ingen laptop men massa shoppingfynd men sluta bita på naglarna det ska jag!!
Gott Nytt År!//Starsky

121824-45   121824-44
Pilgrim                Laptop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback